Opgavestyring

Opgavestyring på mobilen

SkyHost Opgavestyring er en webportal og mobil app til opgavestyring.

Opgavestyringen sker lynhurtigt og enkelt online i SkyHost Webportalsystemet, så du kan tilrettelægge og strukturere dit og/eller dine medarbejderes opgaver.

Jobs som du har tildelt medarbejdere, kan du eller din medarbejder nu stemple ind og ud af.
Når du opretter et job eller en opgave, har du mulighed for at knytte ordrenummer, noter, filer og materialer samt afsætte estimeret tidsforbrug til hver enkelt opgave.

Der er også mulighed for at sætte prioritet på opgaverne, således du og dine medarbejdere kan se og afslutte dem der haster mest først.

Bliver en tildelt opgave udført på en kundes adresse, kan medarbejderen selv stemple ind og ud via den mobile timeregistrerings app
og derved hurtigt modtage opgaver på sin smartphone og ændre status når opgaven er påbegyndt, afsluttet mv.
Det skaber en effektiv timeregistrering.

SkyHost opgavestyringsmodul er integreret med vores andre moduler, så har du brug for  flådestyring eller en app til fotodokumentation fås det i samme system.

SkyHost gør livet nemmere – Prøv nu